Mörk igen

När jag nästan var inne i simrishamn hos Marre så ser jag att hon har skickat ett sms "Okej, kör till järrestad" Då menar hon alltså att jag skulle köra till järrestad för hon är där. Men va fan, så jag får köra tillbaka igen. Störigt :P ha ha! Sen var vi där en liten stund och jag fick se deras nya hus, det är under renovering, men det blir säkert skit snyggt i slutändan :) Efter det så körde vi hem till henne och började färga hår. Åh, jag saknar nästan mitt ljusa hår. Men jag älskar mitt mörka :D Im so fiiine !
Nu är jag verkligen jätte trött, så jag ska läsa lite bloggar sen ska jag sova :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0