Pauline-dag

Idag ska jag ha lite Pauline-tid, ägna hela dagen åt bara mig själv, ja mina vovvar får hänga med på en hörna ;) he he!
Så klart skulle Dolly väcka mig, sen började de bägge två leka, så det blev en himla tassande på golvet. Så helt enkelt gick jag upp och släppte ut dom, och la mig i sängen igen, men inte fan kunde jag somna om. Lika bra att vara uppe :)

En viss period på jobbet igår var jag och anna väldigt arga och irriterade på allt och alla. På kusinträffen var där massor och av barn som inte visste hut. Dom välte ner krukor, dom sprang runder där dom inte skulle och sen började dom kasta kottar vid våra bilar, tydligen hade det träffat på min bil, så jag blev tosig och praktiskttaget sprang ut och sa till med en bestämd röst att dom var snälla att inte kasta kottar vid våra bilar, för det kunde träffa dom. TACK! Som tur så förstod dom.
Där var också ett gäng fjortisar, så menar jag "Dessie-fjortisar". Blonda med rosa läppstift, jag trodde att jag skulle dö när dom kom, så klart fick jag ha dom på mitt bord. Jag undrar vad föräldrarna tänker egentligen när dom låter barnen klä sig hur dom vill..

Nej, nog om jobb, idag ska jag fan inte ens tänka på jobb.. La la la la la!
Jag ska alla fall tvätta, min garderob ser ut som andra världskriget, så där ska röjas. Pappa har inte skruvat upp hyllorna och stängerna, så jag får bo i lådor och resväskan en vecka till :P Äsch, skit samma. Bara jag vet vart allt är.. hi hi.
Nu blev jag faktiskt lite trött, kanske sova en timme till? Eller träna Dolly på att ha sele?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0