Så jävla typiskt!

Nu har jag blivit väckt två dagar i rad. Idag var det chefen som ringde och frågade om jag kunde börja klockan tolv istället för två. Han sa att anna skulle göra mackor, så hon kunde inte vara på två ställen samtidigt. Lilla, lilla, lilla anna. Planera bättre :P ha ha! Jag hade ställt mig in på att sova till tio allafall, eftersom det blir en sen kväll idag också. Plus att jag tänkte laga min goda kyckling, men det hinner jag inte nu. Så det fick bli oxpytt med ägg.. :( Det är också gott, men jag var så himla sugen på min goda kyckling. Nåja, får väl göra den imorron då :)
Nu ska jag göra mig iordning, göra maten klar, sen köra till jobbet.  Mitt öga sviiiider !
btw, jag slutar sent ikväll, så det blir inget bloggande förrän jag kommer hem, vid tio tiden ikväll.

Im in love with a fairytale.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0