Sandstorm!

Det var verkligen jätte mysigt på stranden idag, mellan vindar och sandstormar. Seriöst, det blåste ganska mycket så att det skvätte sand. Det gjorde ont vissa gånger :S Men lite bränna fick jag alla fall ! :D
Sen körde jag och lotta till tomelilla, tog en glass på bertils, sen körde vi till mamma. Efter det körde vi till Sjögrens Zooshop och köpte sele till Iz och Dol ! Äntligen!
Nu ska har jag precis duschat och ska snart köra in till Lotta igen, vi ska in till Ystad festivalen, brist på annat :) hehe. Det blev verkligen en heldag med Lotta :D ha ha!

Mer snusk ! KÄNSLIGA LÄSARE, TITTA INTE.

Baywatch nästa eller? ;) HAHA!

Kommentarer
Postat av: L8

Hej igen!!

Okej det var synd att han slutat. Jag bor just nu i Malmö men känner till Simrishamn och Tomelilla bra. Jag letar efter en tatuerare som är ganska billig men ändå väldigt duktig... Kramen

2009-06-24 @ 20:04:27
URL: http://hurttottelott.blogg.se/
Postat av: Perez.

ååh mysigt hörru :)

2009-06-24 @ 20:13:04
URL: http://perezj.se

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0