Typiskt!

Nu har jag försökt att sova sen klockan tio! Jag är trött, det vet jag, ögonen orkar knappt hålla sig öppna. Jag har legat och vänt på mig nu i en och halv timme. DRYGT!

Jag har tänkt också lite, som vanligt på min kropp. Jag är så himla trött på att vara överviktigt, dom där extra kilona ska bort, så är det! Så nu är det dax att ta fram piskan! Käka tonfisksallad i en månad. Vad sägs som det? HAHA! Nä, men nåt drastiskt måste jag göra. Jag måste gå ner i vikt!
Nu är det fan ta mig slut på chips, pasta och korv. Nu kör vi riktiga grejer! Tonfisk, kyckling, och grönsaker ! Nu jäääävlar! HAHA!
Jag måste köpa sele och koppel till mina små vovvar (alla fall hitta Izzis sele och köpa en till Dolly), så att jag kan gå ut med dom och gå en liten promenad. Dolly är ju inte koppeltränad, sist jag skulle gå ut med henne i koppel så fick jag kämpa. Jag kom fem meter utanför vårt hus, sen gick det inte mer. Räddare hund finns inte. Izzi och Dolly kan ju verkligen skaka tass, för dom är rätt lika. Izzi är rädd för sina egen skugga och Dolly är rädd för allt :P Varför fick jag två av samma sort?!

Nej, jag älskar mina små bebisar :) Jag hoppas bara att dom kan bli bästisar snart. Dolly älskar Izzi, men Izzi gillar inte Dolly så mycket :/ Men det är ju bara för att Izzi var först, hon har varit ensam med mig i snart 6år, så det tar tid att vänja sig.


Nåja, jag får försöka att sova igen. Ciao!


Kommentarer
Postat av: Bea

Hoppas du haft en bra dag :]

2009-06-09 @ 23:55:38
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0