Chai!

Något tråkigt har hänt ikväll. Min brors katt blev påkörd, och hon blöder från mun, näsa och ögon. Så mamma tog henne till djursjukhuset. Usch, jag hoppas hon klarar sig. Det är verkligen en underbar katt. :(

Vad jag annars har gjort idag är solat solarium, det var verkligen toppen skönt! Jag har inte gjort det på säkert en månad. Sen gick jag och mamma in på hälsokost affären och köpte lite nyttigheter, bland annat Green Chai, alltså te, som smakar som chailatte om man häller i honung och mjölk :D Så det satt jag och mumsade i mig nu ikväll.



Imorron ska jag packa färdigt alla mina grejer, jag blev ju naturligtvis inte klar idag eftersom mamma lockade med att sola. så jag får ta mig i kragen imorron :)
Sen körde jag in till Lotta och fick en tourguide i deras lägenhet, det är en tvåa, men dom har prylar som man ska kunna i sömnen :P he he. Sen körde vi ner till Ica och inhandlade lite mat till mig :) Och på samma gång så köpte jag hem mat hit, för sista gången! eller snyft?

Jag är verkligen dödstrött så jag ska lägga mig och läsa lite i min bok, sen ska jag nanna.
Hoppas ni har haft en trevlig måndag! ÅH NEJ! Det var ju design Simon och Tomas! Jag missade det :( Nåja...
Go natt !


Fotat i lördags.

Kommentarer
Postat av: Anne

Hoppas att allt går bra med kissen! Kram

2009-03-24 @ 08:02:30
URL: http://annef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0