En dag med marre.

hej bloggen !
Vi började med att köra till Sjöbo, för att köpa lite frukost. Det blev en tonfiskbaguette på Anderssons, dom är ju såå himla goda :D hi hi.
Sen fortsatte vi mot Lund, tydligen hade Marre själv planerat att köra till Nova Lund (!) utan att berätta för mig, så jag tog inte med mitt presentkort från Gina. Mycket dumt, men det gjorde ingenting. För när jag väl var på gina, så var där faktiskt ingenting som jag var tvungen att ha.
Efter det så körde vi till Lomma, till ZooGiganten för att köpa en liten haj till Marres pojkvän som fyller år imorron. Där blev det ju lite gull med djuren, och getterna så klart ;) HAHA!
När vi var klara där så körde vi till Sjöbo igen, för att gå in på Unos. Sedan körde vi till Tomelilla för att köpa lite gott på systemet till helgen ;)


Mina coca"bonnar" till solglasögon. But i Loooove them! :D


Marre leker tant ;)




Lite godis och en boll till Izzi :) Hon gillar egentligen inte bollar eller leka, men jag tvingar henne alltid :) haha! Förresten är godiset hjärtfomat, det var ju så söt så jag kunde knappt hålla mig borta från det :P ha ha!

Jag vet inte vad som händer ikväll, ingen träff med A :( bläää. Nåja, nu har jag försökt alla fall.
Vi hörs senare ! Ciao.


Kommentarer
Postat av: Sofia K

Lite gott på systemet inför helgen? :P Hehe, helt rätta takter, precis vad jag också var och handlade idag :)



Aha, A vem är det då? Är det kärlek på G eller? ;)

2009-03-20 @ 18:21:15
URL: http://sofiakpa.blogg.se/
Postat av: Sofia K

Haha, nej det har jag helt missat! :P

Måste skärpa mig, har varit lite lat vad gäller bloggandet på sistone- jag skyller på det härliga vårvädret :) Men vad kul med lite kärlek såhär på våren!

2009-03-20 @ 18:37:15
URL: http://sofiakpa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0