Gett upp ?

Egentligen har jag hur mycket som helst att skriva idag. Men av någon orsak så tycker jag att bloggen har blivit tråkig och överskattad. Jag vill skriva allt som jag tänker på och gör, men på samma sätt vill jag inte blotta hela mig själv och mitt privatliv. Det är ju mitt liv.
Ni har kanske märkt att jag inte har skrivit så mycket på dom sista dagarna?

Jag tänker inte sluta blogga om ni tror det. Men jag ville bara skriva och berätta att jag tycker att bloggen börjar bli tråkig, eller det är kanske jag som börjar bli tråkig? Att jag inte vill skriva något, eller att jag inte har nåt att skriva?

Hur som helst, hörs senare! Nu ska jag lägga mig i soffan, kanske glo på en film. Vem vet? Ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0