Grattis efterskott !

Jag har helt glömt att min blogg firade 1år den 6mars :P haha! Mitt första inlägg ser ut så här.

Nåt nytt; Jag har ett bloggtips. Nicole, det är en gammalklasskamrat till mig. Jag gick i samma klass med henne från förskolan till nian. Tjejen är verkligen skit rolig, vi har haft många roliga stunder ihopa, och det är synd att man inte umgås mer :/ Men som tur så har tiden kommit med bloggen, och man kan ta del av varandras liv även om man inte umgås, låter lite sjukt men sant.
Nicole skriver jätte bra och roligt! Jag skrattar varje gång åt hennes text, alltså vad hon skriver :P Ni måste verkligen checka in hennes blogg!

Jag har även läst klar min bok, den var verkligen jätte bra och jag rekomenderar den till er som tycker om romantiskt/drama. Verkligen en tjej-bok om man säger så, med ett lyckligt slut så klart ! :D Så nu vet jag inte vad jag ska läsa, tror inte att jag har fler böcker :S Jag får väl köpa några då antar jag. Tar med mig min vännina Carol och shoppar böcker, oj vad det lät tantigt :P Men men, sån ska man också bli nångång :D HAHA!





Nu tänkte jag att jag skulle nanna. Jag är verkligen supertrött efter dagens jobb.
Hoppas ni har haft en bra onsdag :D Ciao!

Kommentarer
Postat av: Carol

var det jag sa, den boken är fantastisk! :) mysig som faeen! grattis bloggen!

2009-03-11 @ 22:57:31
Postat av: Nicole

Du är för rar för att vara sann. Tusen tack för dom fina orden :)

2009-03-12 @ 00:12:30
URL: http://smile4me.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0