Jag vet inte, vet du?

Gårdagen var trevlig :) Mer berättar jag inte.
Vid åtta tiden så fick jag köra hem, A skulle ta tåget och jobba.
Jävla billarmet satte igång hela tiden !

Ikväll blir det mys med mamma, moster, syster och systerdotter. Eller som Sanne säger "dottersyster" :P HAHA!
Det blir alla fall lite kina mat, sen kanske bio :)

Som sagt, jag kom hem vid halv nio och la mig i sängen direkt. Jag hade sovit som en påse nötter inatt, så jag var ganska trött. Jag vaknade vid tolv igen, och gick upp.
Jag är väldigt sugen på att göra atv. Men helt plötsligt är den gule avställd och får inte köras! Men tack! Jag vågar inte köra den svarte :P haha!

Nu ska jag göra nåt vettigt. Ciao!

Kommentarer
Postat av: Therese

Men vad är haken då? Inte är det svårt att ta kortet, och du har ju värsta lyxen med en pappa som kan förklara om nåt är svårt! ;)

Jag gnäller ju över det jag håller på med nu, men det är ju släpet. Själva lastbilen var inte så svår. Och släpet är väl heller inte svårt, bara jag som är lite dum ;)

2009-03-14 @ 14:28:23
URL: http://therance.blogg.se/
Postat av: Linda

HAHAHAHAH men du törs när vi ska köra!

2009-03-14 @ 17:23:08
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0