Rose

Gårkvällen var trevlig, men fick dock reda på lite grejer. Så byebye!
Kvällen bestod av vin och tequila rose, jag hann och få en sen var flaskan slut. nej jag fick två :p ha ha!
Jag kom hem välbehållen och lite salongberusad. Sen snacka jag med Caroli typ en timme i telefon, mysigt som alltid :)
Idag vaknade jag av att snuffe stod och puttade på sängen, trodde fan att det var en jordbävningen igen. HAHA! Så jag släppte ut dom, sen tyckte jag att jag var lite för trött , så jag gick och la mig igen.
Nu väntar jag svar från Tessan om hon ska komma hit eller inte. Jag är sylten :p
Vi hörs senare ! Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0