Sista för ikväll.

Jag har verkligen shopping-kli i fingrarna. Imorron måste jag in till Ystad och shoppa lite smink, mitt är nämnligen snart slut, så det är på tiden ändå. Men jag får hålla i fingarna så att jag inte köper annat också ;) Kanske hittar det där leo-linnet. AAAH!

Nu har jag alla fall duschat, så nu ska jag smörja in mig, byta sängkläder och kolla på The Parkers. Åh, vad jag kommer sakna det sen när jag flyttar! :/ Hörde ni? Jag flyttar snart! :P HAHA!

Hoppas ni har haft en bra måndag! Ciao Bellos.


H&M, here i come !

Kommentarer
Postat av: channe

jag ska te ystad imorgon oxå..lopard linnet va såååååååååå sinnes snyggt. grrrrrrrrr

rivigt ha ha ha

fan va så dåligt skämt att man inte kan låta bli att skratta åt så dåligt det var.. verkar lite som vi har samma kläd smak i ibland.. de lilla skorna va vrål läkra oxå men vart fan ska jag få plats med alla mina skor?

2009-03-16 @ 23:29:51
URL: http://thislalady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0