Go morgon!

Jag tänkte att jag skulle berätta om dagen imorron istället. Jag har precis kommit hem och tvättat av sminket, borstat tänderna och satt mig i sängen. Jag kan ju säga att jag är helt slut! Hur ska jag orka träffa släkten imorron? HAHA :D Nej skämt och sido, jag älskar min släkt. Dessutom är min mormorsyster här från Österrike, så det kommer blir mycket tyska :P Jag som inte kan knappt nånting. ha ha!
Alla fall, jag har träffat dom mest trevligaste och sjukaste människorna idag. Dom är/blivande lastbilschafförer, så det förklarar hela saken ;) mohaha!
Vi hörs imorron, eller senare idag rättare sagt ;P Go natt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0