Go morgon

Gud va jag ville sova länge idag, men jag kan säga att jag tvingade upp mig själv kvart över nio. Gick ut med hundarna och käkade frukost. Jag mår verkligen inte bra nuförtiden. Varje gång jag vaknar är mina ögon blodsprängda. Jag ser ut som djävulen! Visst jag har alltid haft problem med mina ögon, men jag har inte haft det så här på skit länge.

Så vad står på dagens schema idag?

- Sola, jag är blek!
- Fika med en killkompis, skvallra lite.
- Städa undan på mitt rum, där ser ut som andra världskriget.
- Gå en lång runda med Izzi. Känner att det bildas mer fett i kroppen. Bort!

Nu ska jag göra lite privat, sen ska jag ner till solariet! Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0