Goooo morgon!

Hej bloggen!
Hur mår ni idag?
Det är strålande med mig! Förutom att jag är ganska trött och jag fick precis ont i ögonen av ingen speciell anledning, jo det är för ljust idag. Men det är underbart! Solen skiner och inte en moln på himlen :D Tessan skickade ett sms till mig vid nio tiden att hon hade gjort espresso kaffe och kokat ägg så jag fick fan ta mig stiga upp. HAHA! Av nån konstig anledning så steg jag upp, jag hade lika bra kunnat ignorera hennes sms, men då hade hon kommit in och hoppat i min säng :P ha ha!
Nu har jag precis lastat in ett lass i bilen och ska köra ut till lunnarp. Hur ska jag klara mig utanför Tomelilla? Ja, som i alla femton år jag har bott där :P haha!
Vi hörs senare lovers! Ciao! :D


Jag i bulgarien 2008

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0