Ha-begär!



Jag behöver verkligen en ny dator eftersom min är kisskassvärdelös! Varje gång jag sitter vid den så stänger den av sig utan varning. Skit kul jag menar när man gör något viktigt som kanske inte sparas!
Jag såg detta erbjudande för någon dag sen, och det verkar kanon. Och jag frågade broren min om den var bra, och han sa "Ja, till dig är den" Han är ju sån som ska ha värsting dator som han kan ha hundra spel i. Jag nöjer mig om youtube-klipp inte hackar :P he he!
Så jag får prata med faren min också, eftersom jag inte själv kan stå på ett mobilt bredband. Säger sig själv, jag har inget fast jobb.
Nu ska jag se om mina jobbekläder är klara. Sen är ska jag köra till Tomelilla igen, duscha och fixa mig inför jobbet.. Kanske käka lite slibbiga nudlar om jag har lust :P
Ciiiaaaoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0