Hos oma igen

Hej bloggen!
Allt bra med er? Det är bra med mig, lite trött bara :)
Nu sitter jag hos oma igen. Innan idag så körde vi in till sjukhuset, men vi fick inte träffa min kusin eftersom han var på dåligt  humör och han hade precis somnat. Innan vi körde till sjukhuset så tog vi en glas på hamnkiosken, mys mys :)
Sen körde vi till jysk och elgiganten. För oma skulle titta på en bäddsoffa, som inte ens var där, och sen skulle hon köpa telefoner.
Och sen när vi var hemma igen, så var inte Therese hemma så vi beslöt oss för att gå hem till oma och laga mat. Eller jag lagade faktiskt mat :) Jag har inte lagat mat sen jag bodde hos mamma och pappa. Helt sjukt! Jag som var den som alltid lagade mat. Har jag tappat gnistan eller? Hell no! Jag satte mig in i rollen när jag lagade mat här så :P he he.
Snart blir det efterrätt, chokladpuddig från österrike. Sån man kokar! HAHA pappa! :D
Vi hörs sen! Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0