Jävla sjuka

Jag har världens utrustning på mitt nattduksbord. Febertermometer, nässpray, bafucin, alvedon, flaska vatten, en kopp med kallt te som jag lätt kan värma i micron. Jag ska fan bli frisk! Fattas bara klementiner.
Jag vaknade klockan åtta imorse och var helt kass i halsen. Plus att hundarna började skälla då, gud va jag inte har saknat dom. Alla fall, jag gick motvilligt upp och gjorde lite te, sen satte jag mig i sängen, satte igång tvn och drack. Sen kunde jag inte somna förrän vid nio, vaknade tio, drack te, och sov till elva. Sen gjorde jag faktiskt lite soppa. Jag har bara legat i sängen och försökt sova. Det är verkligen skit jobbigt, för jag har sån febervärk, men ändå är jag rastlös. AAAH!

Pappa var så snäll så att jag fick låna hans dator och lägga mig i sängen. Jag ska inte jobba förrän på söndag, men man vet aldrig om chefen ringer och vill ha in mig, och då måste man vara utvilad. :P

Jag är hungrig, men jag orkar inte äta.


Jag med speecheasyn.


Kommentarer
Postat av: patruska

hur går det med speecheasyn då?

2009-05-25 @ 22:31:28

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0