@ Lunnarp

Jag har verkligen glömt hur trög och jobbig min dator är ! HERRE GUD! Trögare finns inte !
Men om jag ska ha en ny dator så får jag minsann spara till en själv. Och det tänker jag göra!
Varför jag är här i lunnarp igen? Jo, jag tvättade igår här, och jag hann inte ta med den eftersom jag skulle jobba. Så jag kom hit idag och så tänkte jag umgås med mina päron. Men dom är helt upptagna med sitt, så man får snällt sitta vid datorn och sen kanske köra hem igen :P

Datorn la av! Så jag fick vänta en stund och sen starta den igen! Guuud! Fucking dator.

Kommentarer
Postat av: Leia

Jag har en riktigt seg dator, så jag köpte en ny. Fast har den gamla kvar. =)



Kramar

2009-05-10 @ 15:16:47
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0