Mys med åska och regn

"Myteri allihopa! Godis är gott!" - Tiffany Persson

Gud så mysigt vi hade. Det blev grillning med Jocce, Tessan, alicia, David och Dick. Jätte god mat, och bärpaj & glass till efterrätt.. Och när vi hade grillat klart så börja det småregna, sen kom det väl en jävla åska som heter duga! Vi satt i uterumet och bara mös, jätte mysigt :)
Sen när jag och T-A skulle gå hem så ösregna det fortfarande, men tvugna var vi att gå hem ju. Både jag och Jocce hade druckit. Ja, dick bjöd ju faktiskt på vin, och det kunde jag inte motstå. Även om det var rött. Konstigt nog har jag börjar gilla rött vin :P hmm.. Alla fall, när vi var hemma skulle hundarna ut och dom är inte glada för regn, speciellt inte izzi, hon kissade det snabbaste hon kunde, först ville hon inte ens kissa, men jag tvinga henne. :P ha ha! hur man nu kan göra det?

Förresten ska jag jobba imorron kväll igen.. Blää, Anna skickade innan idag och frågade om jag kunde jobba, klart jag kan. Men vill jag? HAHA :D Money money money! Spargrisen blir alla fall glad :) Kanske skulle skaffa en sån så att jag kan lägga mina pengar?

Nu ska jag läsa lite bloggar! Ciao.

btw, är det nån som har länkat till mig? För det var ju jävlen var många besökare jag helt plötsligt fick :P ha ha!

Kommentarer
Postat av: bam bam

SV: Ja haha typ värsta hånet ju att det ska finnas 60 mil ifrån där du bor ^^

2009-05-21 @ 23:40:35
URL: http://iambaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0