Nu fattas det bara.

Jag är så himla stolt över mig själv att jag har kunnat köpa mig en egen dator. Helt själv! Nja, jag fick låna mamma kort så att jag kunde ta det på avbetalning, men hon ska ju inte hjälpa till med pengar. Så alldeles själv :)
Men jag har faktiskt varit duktig på att köpa mina egna grejer. Alla mobiler jag har haft, har jag köpt själv, eller dom flesta alla fall. :)

Så nu när jag har köpt en ny dator fattas det bara en ny mobil, den börjar sjunga sin sista refräng nu, men jag får vänta till hösten när jag har betalt av datorn :) Eller om jag jobbar mycket i sommar så kanske där blir en då ;)


Denna är en bra kanditat faktiskt :)

Kommentarer
Postat av: Linda

HAHAHA skit i mobieln, vi ska till a la marocko!

2009-05-31 @ 23:20:30
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/
Postat av: Anonym

Avbetalning? Men hade du inte pengar till datorn? Tyckte du skrev det.

2009-06-01 @ 08:11:54
Postat av: Linda

S: HAHAHA vi ska bli slim. Eller. Eehh du ska. Jag förblir nog tjock :) HAHA! Var fan är du, här skickar jag sms och du svarar inte! Sover du? KVINNA, VAKNA! :D Joina mig till ystad din fis!

2009-06-01 @ 09:37:12
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag hittade visst mer kommentarer från dig att svara på. HAHA!



Tack! Mitt hår är bäst nu. Typ. Eeeh. Nä. HAHAHAH! Men färga bara utväxten då? :D

2009-06-01 @ 10:22:57
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/
Postat av: Carol

Anonym? Spelar det roll? Löjligt folk som orkar hålla på och kommentera så. Borde inte röra dig i ryggen.

2009-06-01 @ 11:39:38

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0