Så svarar man inte !

Min chef ringer till mig halv tio.

Jag: *yrvaken* Ja, hallå?
Chef: Så svarar man väl inte?!
Jag: Nähä?
Chef: Nej, man svarar med "Hej det är Pauline"
Jag: Ja okeej, "hej, det är Pauline"
Chef: Så det lät bättre. När skulle du börja idag?
Jag: Halv tre.
Chef: mhm, kan du börja halv två?
Jag: *suck* Ja det kan jag göra.


Jag hatar när chefen ringer och ändrar tiden. Om jag nu inte kunde börja tidigare så är det skit jobbigt att säga nej, eftersom man egentligen inte vill säga nej. Man vill ju vara tillgänglig.
Nåja, efter samtalet kunde jag inte somna om, så jag skickade med söt istället. :) Sen gick jag och duschade, nu sitter jag här. Ska snart ringa till mamma och fråga om jag får låna bilen, eller hon ska köra mig. Seriöst så tjänar hon på att jag lånar den, alltså pengar mässigt. För om hon ska köra för mig, så ska hon köra dit, sen hem. sen dit igen och hem igen. Medans jag bara kör dit och hem, förstår ni tanken? :)
Jag får väl slita mig från datorn nu . Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0