Sent inlägg

Gud så länge jag sov idag.. Jag vaknade vid tio, men kände inte alls för att stiga upp, så jag låg och drog mig i sängen, men lyckades somna. Kvart över tolv vaknar jag av att mamma kommer hem till oss, så det var lika bra att stiga upp för annars hade hon kommit in och väckt mig :p ha ha!

Gårdagen var trevligt, inget sådär jätte ös. Men vi lyckades vara på tre fester på en timme. Hur vi lyckades? Ja, alla tre festerna pågick i samma lägenhetshus ;) HAHA! Grannen ovanför hade fest och grannen bredvid.
Sen gick vi ner till Celticbaren, men där va halvroligt. Så kvart i ett gick vi hem :P ha ha!

Nu sitter jag och tittar på Nacho Libre, fan va Steven är cool :P Diggar han som fan.

Datorn mår inte hallonsaft, så troligtvis kommer den vara på lagning några dagar, så det blir nog inte mycket bloggande för min del. Jag hoppas att ni överlever :) Och jag också för den delen. Bloggen har blivit lite av ett beroende, men jag tycker det är kul så klart :)
Jag kommer kanske blogga lite på lunarstorm(_pauliine_), eftersom jag kan gå in där via mobilen, eller på facebook om jag kommer in via mobilen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0