Snabba ryck!

 Jag tror seriöst att det bor nån mer än mig här på mitt rum. Det har hänt flera gånger nu att min nattduksbords-lampa är tänd när jag vaknar och jag har inga minnen om att jag har tänt den :p ha ha!
Alla fall, sista gången jag vaknade var halv tolv. Panik! Jag börjar klockan ett, så jag kastade mig upp för sängen. Nej där ljög jag, jag tog det ganska lugnt, för jag är lite seg idag. Men alla fall, slängde mig in i duschen och gjorde mig iordning. Har precis slängt i mig slibbiga nudlar också. Jag kan nog inte koka dom rätt, dom känns som maskar :P ha ha!
Så nu har jag jätte bråttom, så vi hörs senare ! Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0