Titta, Puppets!

Go morgon bloggen. Gud va jag inte vill vara vaken, jag ställde min klocka på åtta och när jag hade snoozat till klockan nio så ville fortfarande inte ögonen öppna sig. Så himla jobbigt. Klockan tio hade jag mornat mig och jag klädde på mig, tog på mig solglasögonen ifall jag skulle vara röd i ögonen. Och gick ut med hundarna, det var ingen sol ute idag heller. SÅ himla värdelöst. Jag vill sola!

Innan jag skulle sova inatt så fick jag en snabb tanke på; Det är snart Juni! Jag och lotta måste ta ut våra p-stavar! omg! Måste beställa tid och hela kittet. Aj aj, vad det kommer göra ont.

Jag ska nog städa mitt rum också, jag har inte gjort det än. Men det känns ganska värdelöst att städa när vaktmästaren vilken dag som helst kan komma och säga att målaren kommer och ska göra mitt rum.
Nåja, nåt vettigt ska jag göra. Ciao!

Kommentarer
Postat av: Susse

jag fick faktiskt inte ont fast jag hade hört det och fruktat det i tre år haha.

2009-05-07 @ 11:24:00
URL: http://moonwaalk.blogg.se/
Postat av: Linda

S: Nu svarar jag på alla kommentarer! :P HAHA!



Haaaaaan från V? ;P Awwwweee men jag har kleve upp klockan 4 nästan hela veckan. SUG PÅ DEN! ;P Jag ska också upp tiiidigt imorn. Har prov :|



HAHAHA det är bara att prata på! :)



Snott läsare? Nääe, mina läsare ligger på samma antal som innan så jag antar att du har fått låna dom ett tag eller så ;P Dom tror kanske att du ska skriva lite dirty information om mig så då väntar dom med spänning ;) Moahaha! Såg iaf tre stycken som kommenterat hos dig som läser hos mig också :P



Skithispapper äger men vårat är mjuukt och skönt. Ert såg strävt ut. Passa du blir skinnflådd i rööööva!



MOROT? Jag ska köpa en hel säck morötter idag så du kan komma hem till mig och gnaga på en vetja. GNÄGG!



HAHAHA jaså du skrev det alltså. Hemskt värre ;P HAHA!



HAHAHA gottgör? Jisses, jag bloggar inte så mkt nu men jag har inte riktigt tid till det om jag ska vara ärlig. Men det blir väl bättre snart antar jag! :P HAHA!



Men det lääääät som att du var arg värre på araber så jag var tvungen att säga till! ;) HAHAHAHAHAHA du kommer döööööö i marocko med andra ord! ;P



TAAAAAAAAAAAAACK i efterskott dock ;)



Klart det är samma saaak! Härligt att det fungerade iaf och jag hoppas att den andra också fungerar braaaa :)



Yesbox, nu är jag 70 bast så nu blire tena for lajf!

2009-05-07 @ 11:30:24
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/
Postat av: Susse

Ja självklart, jag är sjukt nålrädd, läkarrädd och hela köret så det var inte kul men det som gjorde mest ont var att sätta in den nya haha. Men det är bra grejer så!

2009-05-07 @ 11:33:18
URL: http://moonwaalk.blogg.se/
Postat av: Linda

S: HAHAHAHA L? Som i LA!? :P Tönten? :O



HAHAHHAHAHAAHAH babypuder? Seriöst? Old school! :P



En vecka i Bulgarien ja! Justja. Bulgarer som är såååå på för arabisk musik ;) Mmmm! :P

2009-05-07 @ 12:16:04
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/
Postat av: Linda

S; Men glöm han nu. Han är idiot. Det vet du ju! BLOCKA FANSKAPET!



Har du testat barnpudret? Förresten, jag vill icke veta! ;P HAHAHA!



Jaså? Nu låter det så! Btw så har jag sett biljetter nu! MOAHAHAHA!

2009-05-07 @ 12:38:20
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0