Tredje världskriget är här !!

Jag vaknade halv sex imorse av ett jävla hajloo! Det åskade, blixtrade, regnade och det haglade! Haglet var stora som iskuber, trodde fan att fönstret skulle gå i sönder.
Jag är inte så rädd för åska, tycker det är ganska mysigt. Jag gick alla fall upp och kissade, ställde mig vid fönstret och tittade ut på floderna som rände längs gatan ner. Mys mys. Sen gick jag och la mig igen. Izzi var lite rädd så hon fick ligga bredvid mig en stund i sängen tills regnet hade slutat. Sen kunde jag fan inte somna förrän halv åtta tiden! Lite störigt! Jag var ju ganska trött, men kunde inte somna. Skit jobbigt.

Så vad händer idag? Ska jobba ikväll. Börjar inte förrän halv sju på kvällen!
Nu är det hem till gården! Damn tessan som har tvingat mig att följa det :P ha ha!

Kommentarer
Postat av: Linda

HAHAHA jag vaknade av samma sak och fick panik för hästarna var ute. Så jag kastade mig ut i pyjamasen för att ta in hästarna som går i en hage mitt på åkern. Jag är livrädd att åskan eller blixten ska slå ner i pållarna därför så jag hade världens panik. Stackarna var ju utan täcke ochså och det var bara 7 grader varmt. Huvva!

2009-05-20 @ 13:30:21
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0