Finner inga ord

Jag blir alltid glad när jag får kommenterar som innehåller stamning, positiva of course :) Och denna kommenteran berörde mig verkligen. Denna kvinna är logoped och hjälper små barn med deras stamning, och min film hjälper henne :) Ska jag bli helt ärligt så blev jag lite tårögd, av glädje. Det betyder så himla mycket för mig att kunna vara till hjälp när det gäller såna här saker, ja andra också. Men just stamningområdet är verkligen nåt som berör mig :)
Och det är helt otroligt att jag bara stammade ungefär 16% av mitt tal (talet man hör). Nu vet jag inte vilket film hon menar men jag tror vilket det är.
Tack ska du ha Marie! :)


Kommentarer
Postat av: Therese

Har du stamningsfilmer på YouTube? Jag skulle vara väldigt intresserad av att se de, om det går :)

2009-11-20 @ 10:58:26
URL: http://therance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0