Im Transformed!


Så vad tycker ni? :) Det blev kortare än vad jag förväntade mig, men det blev snyggt! Jag får ge det några dagar innan jag vänjer mig :) Och hon färgade håret på mig också. Tusen tack Carol! <3 Love you fliss.

Jag hade med mig Dolly också till Carol, eftersom jag lämnade Freja hos mamma och jag ville inte att Dolly skulle vara själv. Det gick jätte bra, till slut. Hon var gnällig och mammig den första stunden (eller två) Men det brukar hundar vara när dom kommer till nya ställen. Alla fall så vet jag vem som ska vara hundvakt medans jag är i USA, och det är Carol och David ;) haha!
På hemvägen hämtade jag upp Mira hos mamma, som sagt, vill inte att Dolly ska vara ensam. Så Helan och Halvan är samlad igen. Mira är verkligen hälften så mindre än Dolly ;) haha!

Nu måste jag sova, börjar klockan tio imorron, blää!


Kommentarer
Postat av: Therese

SKIT snyggt!!!

JAg pratade med Josse i lördags om att jag oxå skulle klippa av mitt..så vi får se..kanske,kanske inte..;)Puss

2009-11-30 @ 23:17:52
URL: http://tezzan82.webblogg.se/
Postat av: Carol

Kolla skillnaden från "Självklart" inlägget från dagen innan eller vad det var... jättefint! jag är helnöjd, tyckte det var jättekul. hoppas du eller ngn annan behöver klippas snart igen! ;) puss puss Sov gott!

2009-11-30 @ 23:29:08
Postat av: Lotta

Skit snyggt Bettis!! :) Carol e ju riktigt duktig på att klippa.

2009-11-30 @ 23:43:23
Postat av: Malin

Blev jättefint pauline!!

2009-12-01 @ 10:49:44

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0