Jag trodde det var över.

Årets första julbords-dag är över. Det var ganska roligt, eftersom man får pyssla lite med maten och så :) Men det  var så himla drygt att börja så tidigt, fick ju köra hemifrån klockan nio.
Men slutade i hyfsad tid, när jag kommer hem så städar jag lite och tar det lugnt. När jag ska ta min mobil hittar jag inte den! Jag letar i hela huset och ringer till pappa och frågar om den ligger i bilen. Och han säger nej, jag får panik och antar att jag har glömt den på jobbet. Åh nej! Men alla fall så ringer det på min mobil, det är från Ystad polisen och dom har hittat min mobil. Chockad blev jag, men det var bara pappa som jävlades :P Mobilen låg på parkeringen, och om pappa hade backat lite snett så hade han kört över den :S

Seriöst, det har tagit mig en timme att skriva dessa raderna. Jag är troligt trött. Go natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0