Tack!

Jag ville bara bevisa för er att jag faktiskt är uppe tidigt idag! David ringde och väckte mig, (order från frugan? ;) haha!) Men men, jag kom upp alla fall, det är huvudsaken. Jag snackade lite med Carol sen, eller små pratade, bägge två var nyvakna och trötta. Men efter det så hoppade jag in i duschen, inte så mycket varmvatten, men det fick räcka.
Nu ska jag försöka ta mig in till Ystad för att hämta bilen, min första plan va att jag skulle ta tjugo i tio tåget in, men jag fattade snabbt att jag kommer aldrig komma upp så tidigt. Men nu är det så himla dimmigt så jag vet inte om jag vågar gå där i industribyn alldeles själv :P Jag tänkte ta med mig hundarna, men jag kom på rätt snabbt att dom är så jävla dryga att gå med, bägge två samtidigt. Freja hade mest behövt att gå, men jag kan inte lämna Dolly själv, för hon är världens pipsill. Eller så ringer jag mamma och ber henne köra mig? :P haha! Nä, jag får faktiskt klippa livlinnan snart, jag är vuxen trots allt ;)


mmm, Espresso House.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0