Jag kan fortfarande inte fatta det.

Om exakt 69dagar vid denna tiden sitter jag på planet till New York. Jag har fortfarande inte fattat att jag ska till Usa i tre veckor. Jag som inte är van med att resa, har bara varit i bulgarien och tyskland i princip :P Vi ska till det stora landet i väst, helt otroligt :P
Jag drömde inatt att vi skulle resa, dock var det inte med det folket som är planerat :S Men jag hade glömt att packa och skulle snabbt göra det innan vi skulle köra, och min resväska var lika stor som min handväska så jag fick inte plats med mycket :P ha ha! Så knasiga drömmar man ha ibland :)
Vi ska ha skit kul alla fall! Jag, Anna, Kim, Ola och Tobias! :D yeeaah!


Rock on duuude!


Kommentarer
Postat av: Anna

Nu har både du och jag haft den jävla "resväske-drömmen" det kommer sluta med att vi inte kommer ha någon packning med oss fan! haha:P

2009-10-19 @ 19:08:27

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0