Filmkväll, men inte så mycket filmtittande.


Tack för en trevlig kväll Anna och kim :D Dock blev det inte en bild på kim, hmm? :P Det blev alla fall en maassaa vin och Metal . Vi var dumma nog och bestämma att vi skulle till Nova Lund idag, segare än Gandhi var vi, plus att det var tjockt med folk där. Puh, men vi klara det. Det första vi gjorde var att gå till apoteket och köpa en ask värktabletter vars och sprang till Pressbyrån och köpte coca :P
Det blev lite shoppande, sparade lite till när jag och Lotta ska dit ;) he he. Visar det ikväll. Nu ska jag sova en liten stund, blev inte så mycket sovande inatt eftersom jag och Anna låg i samma säng :P ha ha!

Dagens citat av mig: Jag ser ut som en sån säck med sopor. Ja, sopsäck! :P


Kommentarer
Postat av: Markus T.

Det är alltså sant, ni säger coca, och vi säger cola, undra hur de kommer sig :p



Hehehe, man ska inte berätta när om såna där uttalanden man har gjort ;)

2009-09-25 @ 22:23:29
URL: http://lenovo.blogg.se/
Postat av: Markus T.

Hehehehe ;) tänkte med hur de kommer sig från början att skåningar väljer första ordet och alla andra, väljer de andra ordet :p



har du sett klippet johan glans gällande coca/kaka?



Ha en trevlig helg!

2009-09-26 @ 10:32:17
URL: http://lenovo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0