Förnyar mig lite.

Känns som att jag behöver ett nytt liv, därför ett ny blogg också ;) Vad tycker ni än så länge? Har ju ändrat headern, profilbilden och lite färger. Men jag är inte klar än, fick bara ett fem i två ryck och började göra en header. Tyckte den förra var så himla tråkig, men min slogan är fortfarande kvar (!) Och jag kom sedan på också att jag inte ville ha rosa, som sagt, det är inte klart än :) Vem vet, den kanske ser helt annorlunda ut imorron?

Så här såg det ut innan, ganska tråkigt.

 

Nu måste jag verkligen sova. Go natt!


Kommentarer
Postat av: Susse

Det har du så rätt i! Designen blev snygg!

2009-09-14 @ 10:35:28
URL: http://moonwaalk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0