Jag är verkligen trött

Om jag kanske skulle vända lite på mitt dygn? ha ha! Jag vaknade faktiskt tolv. Men somna inte förrän tre inatt :S Jag är ju lång ledig på torsdag kväll så då kan jag vara vaken hur länge jag vill! :D ha ha!
Pappa håller på att baka sitt eget snus, så det luktar snus i hela huset! Det ska ta så där två dygn :S
Jag är jätte dålig på att käka frukost märker jag, viktigaste målet på dagen ju. Nu har jag förflyttat mig till köket alla fall, haha! Jag måste också göra lite mat till jobbet, jag tänkte att jag skulle göra kåldolmar så att jag kan fisa ner Anna ;) HAHAHA!

Kommentarer
Postat av: patruska

hur bakar man snus?

2009-09-23 @ 14:24:10
Postat av: Pupsie svarar

Man kunde tydligen köpa en "snus-sats" på Boan, och så tillagar man det och låter det stå i ugnen på svag värme i typ två dygn :)

2009-09-23 @ 14:41:07
Postat av: Anonym

ja bra du kan svara så här till mig utan att dedikera ett helt inlägg till :P brukar tillbaka på de bloggar jag har kommenterat och kolla om jag fått svar

2009-09-23 @ 17:41:34
Postat av: Markus T.

Varför kunde du inte sova föränn vid tre :s

blev de några kåldolmar? ;)



Grusgropar är ultimat för lek med fyrhjuling, cross o snöskoter :D

Hehe, vilken tur då :)

2009-09-23 @ 21:36:46
URL: http://lenovo.blogg.se/
Postat av: Markus T.

usch, inge kul att inte kunna sova. Jag har kommit på knepet, Tömma hjärnan på alla tankar ;) Eller reservplanen, ha någon att hålla om ;)



hehehe okey, själv har jag aldrig tykt om de, och kommer nog aldrig lära mig att äta kåldolmar :p



hehe, ne de är helt sant. var hemma 1månad den gångna vintern, och lyckades bli överrullad av min snöskoter två gånger när man varit övermodig :p

2009-09-23 @ 22:18:04
URL: http://lenovo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0