Så himla trött

Det var ganska lugnt på jobbet, det sista sällskapet var riktigt dryga, dom ville aldrig gå verkade som :S Tio över fem gick dom!
När jag kom hem var jag så himla sylten och ingen mat hemma, så jag körde in till tomelilla för att handla. Man ska aldrig handla när man är hungrig, antinge köper man halva Ica eller så glömmer man hälften. I mitt fall glömde jag lingonsylt till mina köttbullar. :/

Jag är ganska trött idag, så det blir nog en tidig kväll för mig. Men får se hur det blir. :)

Kommentarer
Postat av: Markus T.

Vad jobbar du med?

Trixet när man ska handla är att ha lista, handlade själv idag, och fick med mig allt jag skulle ;)



hehehe okey, fast man måste inte vara bortskämd för att man får lite saker. betalar själv alla mina utlägg, men jag anser mig inte bortskämd om jag skulle få nått då o då :)



okey, har aldrig ägt just den karossen. Men en BMW är alldit en BMW :)

men varför ägde du den bara innan du tog körkort? :p



2009-09-15 @ 21:42:43
URL: http://lenovo.blogg.se/
Postat av: Markus T.

Okey, låter kul :) Själv är jag båtmekaniker, men jobbar på sluttampen nu, i december beger jag mig upp till fjällen för en säsong som skidinstruktör :)



Hehe, man ska aldrig stressa sig genom något, då blir de ofta fel ;)



Hehe, okey. Själv tittar jag så lite på tv så nöjer mig med den gamla klumpeduns tv'n jag har.



Hehe, så där var det alltså pappa betalar ;) surt att den gick sönder! Men du kanske har någon annan kul bil att köra nu?

2009-09-15 @ 22:13:30
URL: http://lenovo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0