En snabb update

Hör och häpna (igen!), men jag somnade vid halv elva igår, och vaknade ganska pigg när klockan ringde. Dock låg jag i sängen till kvart i sex ändå, men jag har faktiskt inte varit mega trött idag :) Härligt. Tydligen hade Izzi inte sovit med oss inatt, igårkväll när jag kallade på henne när vi skulle lägga oss så kom hon inte, så jag antog att hon låg under sängen (hon brukar göra det), så när jag gick upp imorse och öppnade dörren stod hon där och viftade på svansen :P haha!
Det gick bra på jobbet, dom skötte sig själva nästan. Slutade vid halv tolv, så det var ganska skönt.
Nu har jag precis tagit en dusch och ska göra mig iordning, för att sedan köra till Kristianstad. Jag ska hjälpa Becka och Kim med att flytta :)
Vi hörs senare ikväll! Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0