God middag

Jag trodde att jag hade varit jätte duktig idag och vaknat tidigt. Min mobil hade lagt av inatt så jag hörde inte alarmet, men jag tittade på lottas klocka och den visade tio över nio. När jag kommer in i köket så är klockan halv elva :O shiit. Förra gången jag bodde här så väckte alltid hundarna mig vid åtta tiden, men inte idag! Men jag gick upp direkt och gick ut en runda med hundarna. Det är ju strålande väder idag, inga moln på himlen och solen strålar på :) En dag man borde vara ute hela tiden.

Nu sitter jag och tittar på Malous bokklubb, dom pratar om Björn Ranelids bok. Mannen utan dialekt (alltså björn). Jag sitter och kan inte bestämma mig över om jag tycker om malous frisyr, men alla fall så ska jag försöka hitta på nånting att göra idag. hmm...


Kommentarer
Postat av: Ellis

Oj hatar att man försover sig sådär och klockan lurar en sedan.



Min telefon ringer ändå trots att den är död. det gillar jag

2010-04-07 @ 16:12:37
URL: http://ellisu.blogg.se/
Postat av: Ellis

Haha men de är ju mest humor i min blogg? :D eller?

2010-04-07 @ 22:00:06
URL: http://ellisu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0