Ingen sol idag :(

Tänkte att jag skulle skriva en snabb rad innan jag börjar göra mig iordning för jobbet.
Igår hade jag och Carol en mysig eftermiddag inne i stan, vi satt på hartmans och fikade i solen. så himla härligt :) det var ju jätte fint väder. Sen gick vi till H&M och köpte lite smått och gott, om man handlade för 400kr så fick man ett presentkort på 100kr. :)

Jag var hos mamma innan och tittade till hundarna, saknar min små monster ju :( Sen solade jag, så himla skönt! Gick in på blomsteraffären också och köpte en blomma till chefen.
Idag blir det jobb, sen ska vi fira chefen som nollade nu i veckan :) Ska packa in hans present nu, ciao!

Kommentarer
Postat av: Carol

jag tänker gå dit och försöka spendera den 100ingen idag ;) Ha det så fint på jobbet pälski...

2010-04-09 @ 12:46:58
URL: http://crolas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0