Jag är uppe!

Kolla klockslaget, snart halv åtta och jag har varit uppe sen kvart över sex ;) haha! Har precis kommit hem igen från ystad, det var inte så segt att vakna faktiskt, dock segare att stiga upp ur sängen. Jag somnade inte förrän halv två inatt (bara för att jag var nervös att jag skulle försova mig, vilket jag brukar göra ganska ofta) det brukar hjälpa att inte sova många timmar faktiskt.
Nåja, väl inne på stället jag skulle lämna maskinen, kommer jag in i mjukiskläder, keps, no makeup och ser ganska nyvaken ut. Självklart sitter det ganska många unga snygga killar, så man ville bara dra kepsen över ansiktet :p haha!
Nu ska jag hoppa in i duschen, sen ska jag ner till Ica och handla lite, jag har inget smör och mjölk! katastrof, inget var öppet när jag var ute och körde, eller ja Willys öppnar väl sju? men det tänkte jag på när jag var utanför ystad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0