Så fel jag hade

Jag trodde att vågen här hemma gick fel. Men tydligen inte! Jag vägde mig hos Therese innan, och då stannade hennes våg också på 76kilo! Förstår ni min lycka?! När jag skulle välja kläder idag så tog jag på mig några kläder som jag köpte för nåt år sen som hade satt otroligt tight på mig innan. Dom satt skit löst! Tråkigt och lycka på samma gång :D Underbart! Nu har jag gått ner sammanlagt 16kilo! Och lite till har jag kvar, ska sätta igång med lite styrketräning så att jag får muskler :)


Kommentarer
Postat av: Lottiiizz

Jätte bra bettis :D det syns verkligen att du gått ner.

2010-04-29 @ 22:42:26
URL: http://lottiiizz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0