9 december 2010

Godnatt börjar jag med först.

Jag och Lotta var på Nova Lund idag, vi hittade några julklappar faktiskt :)
När vi skulle käka på McD (det var faktiskt aplänge sen) var det en ungjävel som smällde en ballong, rädd som jag är skrek jag och hakade fast mig i lotta och skrämde allt folket runt omkring mig. Dom blev nog mer rädda för mig än vad jag blev för ballongen :P haha!
Jag undrar en sak, killarna som jobbar för Jack & Jones, får dom provision för hur mycket dom säljer för? För det var ju jääävlen vad dom försökte pracka på mig saker. Plus att dom snackar mer än vad min familj gör när vi är tillsammans :P
Det var alla fall jätte trevligt, och det var länge sen jag och Lotta hade lite kvalitetstid med varandra :D

Sen körde jag och hämtade M, sen körde vi ut till pappa och hälsade på. Hans jobbarkompis Patrik kom också ut, det blev en jävla massa kakor alla fall :D och mycket skratt. Den killen är verkligen dörolig, vi alla låg nästan dubbelvikta av skratt ;) Snutigt, barnsligt, gluttigt, fjantigt! haha!
Trevligt var det alla fall ! Tack så mycket :)

Nu ska jag gå och lägga mig, det blir jobb imorron och hela helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0