God middag gott folk!

Tänkte bara slänga in ett par ord här innan jag ska iväg till min moster för att klippa hennes hår :)
Jag hade en läskig/underbar dröm inatt. Jag drömde att jag var gravid, jag fick värk och vattnet hade gått och jag var på väg till sjukhuset. Det hemska var att jag visste inte vem pappan var, eller jag hade två kandidater, det var några tanter som skulle köra mig till BB, jag var på en lågstadieskola? Och jag var bara i sjätte-sjunde veckan. Kommer inte riktigt ihåg, men jag när jag tittade ner på min mage så var den inte alls stor. Jag var jätte orolig för att mista barnet, för det var ju på tok för tidigt. Nånstans i drömmen träffar jag på A och säger att han ska bli pappa. Sjukt :P haha! När jag vaknade kände jag på min mage.

Nåja, sjuka drömmar har man :) Hörs sen! Ciao!

Kommentarer
Postat av: Therese

Usch gumman såna drömmar har jag haft tusentals av o jag förstår att du tycker att den var obehaglig..Jag tolkar den som att du e lite "rädd" för att förlora någon o att du just nu känner dig ganska så förvirrad över din situation,på många sätt o vis,det har ju "hänt" en hel del för dig i ditt liv.Det ena efter det andra har ju "ploppat" upp.Men du?Skaffa inte barn inu...vänta några år till..Det e snart din tur..Men det e bättre att du ahr fast jobb innan,det e tufft även om man har det,så vänta.. Men du? Gå inte o tänk på saker o ting som du inte kan göra något åt,saker som du inte vet hur dem kommer att bli,vänta o oroa dig tills att den dagen kommer då det är tid att oroa sig..;)Ta en dag i taget,lev för nuet,lev för dagen.PDet e det allra bästa tipset jag kan ge dig.Jag lever så nu o det e underbart..:DPuss puss

2010-02-05 @ 13:20:27
URL: http://tezzan82.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0