I väntans namn.

Jo, jag väntar på bättre tider. Jag har varit hos mamma och lämnat mina monster, känner mig som världens sämsta mamma när jag bara lämnar bort dom hela tiden :( Tänk om dom mår dåligt över det?

Jag har ett i-landsproblem, hur ska jag packa? Ska nämnligen till A idag och troligtvis stannar jag där några dagar. Vad ska man ha med sig? Jag kommer ihåg när jag skulle till stockholm (mitt ex bodde där), jag skulle vara där i tre dagar, men packade för två veckor. Helt onödigt :P Jag hade behövt en sån mini resväska som min moster becka har.

Alla fall, nu måste jag börja duscha och göra mig iordning. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0