Jo jag lever!

Jag har inte gått under jorden, eller ja lite. Jag är ju hos A i Helsingborg så då är man ganska osocial när man är med någon man tycker om :)

Igår när jag hade lämnat hundarna hos mamma igår och jag skulle köra hem och jag kör över torget så börjar en bit av avgasröret släpas i marken. Lite pinsamt för det låter så jävla mycket! Alla tittade på mig :P Sen när jag kommer ut på stora vägen så blev det tyst och bilen brummade ännu mer! När jag tittat bak så ligger ett rör på vägen! Så jag vände snabbt och ringde till pappa, han bara skratta och sa att jag skulle ta med röret hem. Men fy fan va det brummade när man gasade på, man blev nästan hörselskadad :) Men det är gött när det brummar mycket! hi hi.

Resan till A gick bra, inga inställda tåg eller förseningar, så det var skönt :) Bara att jag missade stadsbussen så jag fick vänta i tjugo minuter i kylan. Men som Anna brukar säga "Vi klarar det, vi är ju vikingar" :) haha!

I helgen blir det massa fest. Tacokväll med usa-gänget och fest i kristianstad hos Becka och Kim :D Yeah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0