Satan va det blåser

Åh vad jag ville sova bort dagen, hade inte det varit mysigt? :) Nä egentligen inte. Jag hatar egentligen att sova länge, jag tycker det är waist of time.
Jag vaknade klockan åtta idag, men bestämde mig för att sova lite till. Klockan ringde klockan nio och jag snoozade till tio i tio :P Jag tycker det kan bli sommar snart så att jag kan släppa ut hundarna och sova en stund :P Så gjorde jag i somras faktiskt. Vaknade jag vid nio så släppte jag ut hundarna sen la jag mig i sängen igen. Helt perfekt, det var ju jätte fint väder så då kunde som lika bra vara ute :) Självklart gjorde jag inte så när det var mindre fint väder.
Nu ligger dom och tvättar varandra :) Dom är så himla söta, hur skulle jag kunna leva utan dom?

Jag ska göra mig iordning, sen ska jag köra en sväng till jobbet. Kanske blir en runda i stan om jag har lust också? Jag måste ha lite mer leggings länner jag :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0