Troligtvis är jag i Milano

Om tio år bor jag nånstans i Sverige, eller utomlands kanske? Jag håller på med något jag tycker om, troligtvis nåt med att sy, eller kanske nåt med matlagning? Jag har ett-två barn och bor med min pojkvän -eller make. Jag bjuder hem mina vänner på middagsparty, för jag älskar att laga mat och baka. Vi dricker vin långt in på natten och skrattar.
På vintrarna åker vi ner till vårt stora sommarhus i spanien (om vi inte redan bor utomlands) med familjen. Vi måste alltid ha med någon, eftersom man inte kan vara utan familjen :)

Vad gör ni om tio år? Fundera ut det ;)


Kommentarer
Postat av: qwentus- matilda

Härligt, här med!

Haha, räkna får är nog det drygaste man kan göra :D

2010-02-27 @ 16:04:03
URL: http://qwentus.blogg.se/
Postat av: MyzaaN - Princess Pink

tackar så mycket ;D



oh milano låter itne helt fel ;)

2010-02-27 @ 16:18:35
URL: http://myzaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0