Vaken och uppe tidigt

Jag vaknade prick klockan tio och kunde inte somna om. Störigt? jaaa! Men det är skönt att vara uppe alla fall. Jag hade en konstig dröm inatt, eller nu i morse. Jag drömde att jag fick ligga på ett sjukhus, och där var fullt med tjocka lata sköterskor. Jag var egentligen inte döttssjuk, bara lite feber och ännu en gång trodde jag att jag var gravid, när jag tittade mig i spegeln så var jag skit snygg men hade röda kinder. Plus att jag rökade på mitt rum när man egentligen inte fick, jag hade ett askfat också (var fan fick jag tag på det om man inte fick röka där?) Sen kom min granne in och vi var tydligen bästa kompisar, som vi aldrig har varit eftersom våra familjer tycker inte om varandra.

Konstig dröm alla fall, nu ska jag leta efter lite musiiiik :P Ciao!


En bild från i somras, eller september kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0