Hemma en fredag

Jag skäms nästan att jag säger det, men jag sitter hemma en fredag, själv!
Krängt en halv paket glass (halvliterslåda), Tiramisú. Jätte god :D
Jag har färgat håret, målat naglarna och strax ska jag färga ögonbrynen som jag skulle gjort för en timme sen. haha! Så går det när glasslådan kommer fram ;) Mums!
Skönt att ha det gjort så att man slipper stressa imorron med allt. Egentligen var det tänkt att jag skulle ha mitt löshår också, men jag hittar det inte nånstans så jag kan inte färga det :( Typiskt också! Jag är trött på att ha kort hår, det är därför ;)

Nåja, nu ska jag fortsätta med min skönhetssalong. Ciao!

Kommentarer
Postat av: Carol

nej men vad tramsig du är , löshår! så kort är det inte... men men...

2010-01-30 @ 09:36:50
Postat av: Pauline

Jo för mig så är det kort :P

2010-01-30 @ 12:07:41
URL: http://pupsie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0