Så frustrerande!

Jag har så himla många känslor just nu att jag snart exploderar. Det händer mycket i mitt lilla liv och det känns som att det aldrig tar slut.
Jag vill heller inte skriva hur jag känner och allt som händer, för alla har inte med att göra vad som händer i mitt liv, jag vill inte hänga ut mig själv och mina nära och kära bara för att det ska vara så. Not my style.
Men visst är man sugen, för det känns bättre när man har skrivit av sig. Visst, man kan lika bra göra det med papper och penna. Jag ska faktiskt göra det, för ni behöver inte veta allt om mig.


Jag saknar mitt långa hår också.


Kommentarer
Postat av: L8

Vilken otroligt snygg outfit!! Älskade tröjan/korta klänningen... Var är den inhandlad om man får fråga??

2010-02-01 @ 09:12:16
URL: http://hurttottelott.blogg.se/
Postat av: Carol

men vafan du klagar väl inte nu.. har man sjukt slitet hår måste det bort, ser ju ofräscht ut annars.. det växer ut igen gumman, du kommer ha beach hair i sommar!

2010-02-01 @ 10:32:11
Postat av: Pauline

Jo jag vet att slitet hår inte är snyggt, men så slitet var inte mitt hår :/

2010-02-01 @ 11:06:12
URL: http://pupsie.webblogg.se/
Postat av: Carol

EHH jo det var det där bak lilla gumman... självförnekelse, hade inte gjort det annars ju.. du sårar mina känslor!

2010-02-01 @ 14:37:20
Postat av: Pauline

Ja det är kanske självförnekelse. Du har klippt mig jätte fint, men jag var inte beredd på att det skulle bli så kort. Jag vill inte såra dina känslor, det vet du :)

2010-02-01 @ 14:45:41
URL: http://pupsie.webblogg.se/
Postat av: Carol

ja för alltå det är där bak och särskilt när man jobbar som servitris... alltid håret uppsatt du vet.. jag har det likadant, därför jag brukar klippa mig så kort i perioder... tänkte väl började bli lite lessen ju! puss

2010-02-01 @ 15:38:22

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0