Så himla trött

Jag skulle kunna somna vilken sekund som helst, men jag får hålla mig en stund till. Eller nåt.

Besiktiningsmannen var helt förtvivlad när jag kom med bilen, han hade en sån beskymrad min när han kollade allt. Till sist sa han "Du har ju inte gjort nåt vid bilen", Nä det vet jag. Han kunde verkligen inte förstå varför jag kom med bilen även om den inte var fixad. Jag fick förklara för honom att det var pappas bil och jag körde bara dit den, det var helt enkelt pappas problem ;) haha!
Sen var det tänkt att jag skulle köpa liebfraumilch när jag ändå var i simrishamn, men jag glömde det och kom på det när jag var halvvägs hem. Jag kom på också att jag var tvungen att handla mat, så det kunde jag också göra i simrishamn, men jag fick köra in till tomelilla istället.
Alla fall, jag fixade lite mat när jag kom hem. Det blev stuvade makaroner med stekt fläsk. Lotta trodde att jag skulle göra det bara för att A hade gjort det, men förlåt att jag saknar honom då :P haha! Och det är faktiskt gott!
Sen körde jag in och hämtade Linda, och lämnade henne hemma :) Varsegod vännen.

Nu är jag trött, men jag tänkte att jag skulle lägga mig snart faktiskt. Kan vara hälsosamt :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Tacktacktack :P

2010-01-26 @ 21:15:46
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0